AEG ACE4133 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG ACE4133 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Wiebah family 17-06-2011
Geschreven voor: AEG ACE4133 zwart

Nadat de voorloper van dit model, de AEG Electrolux CE4105 het na een zestal intensieve gebruiksjaren had begeven, wilden we eenzelfde soort model.
Deze stofzuigers van AEG bevallen ons uitstekend en gaan naar onze mening vrij lang mee.

Dit model is in veel opzichten vergelijkbaar met het vorige, ware het niet dat de Vampyr CE4133 2000W zuigkracht heeft en we er bij dit model een parketmondstuk bij hebben gekregen, evenals standaard een mondstuk voor bekleding en kierenmondstuk voor de nauwere ruimten.

Positieve punten:

- model, uiterlijk, mooi glanzend zwart en luxe ogend
- kracht, 2000W is enorm
- bijgeleverde extra mondstukken
- wattregelaar, zacht tot zeer sterk
- 2000W is enigszins laawaaierig, maar da's best logisch. Dit model produceert relatief weinig decibel aan geluid, zo'n 77db. Op de laagste standen is de zuigkracht nog prima en nagenoeg geluidloos...
- Telescoopbuis. Werkt echt super, zelf ben ik ruim 2 meter en is de te verlengen telescoopbuis onwijs handig, ik hoef niet te bukken maar kan rechtop blijven staan.
- 4 liter stofzuigerzak
- Telescoopbuis is op twee verschillende manieren aan de stofzuiger te bevestigen. Onderaan en aan de achterkant. Doordat de telescoopbuis tevens in te schuiven is bespaar je ruimte bij het opbergen van dit model.
- Prijs/kwaliteitverhouding. We hebben dit model via webwinkel Aximax.nl gekocht voor 86 euro inclusief verzending. Puur op basis van prijs. Prijzen liepen uiteen van 84 tot 110 euro in de webwinkels. Binnen 24 uur geleverd gekregen aangezien dit model ruim op voorraad was. Als dit model ook minstens 6 jaar meegaat is dit een relatief goedkope stofzuiger.

Negatieve punten:
- Snoerlengte is met zn 6 meter niet al te lang. Dit wisten we en hebben we op de koop toegenomen.
-Wendbaarheid stofzuiger. Hij is vrij stug, rolt prima maar om meubels heen heeft deze stofzuiger wat hulp nodig... Maar dit geldt voor vele stofzuigers..

Al met al onwijs tevreden en al volop gebruikt.
Topmodel en we zijn tot op heden zeer tevreden over onze aankoop.

tebbiekiezen 07-08-2010
Geschreven voor: AEG ACE4133 zwart

Een prettig apparaat. Zuigt prima. Vind allen dat de slang wel erg gemakkelijk ui de buis gaat of eigenlijk valt.